Tallinna lennujaama teeninduse tase on jätkuvalt Euroopa parimate hulgas

Augustis selgusid ACI ASQ reisijaküsitluse teise kvartali tulemused, mille annavad lennujaamale võimaluse vaadata tagasi ja saada tagasisidet kevadhooajal tehtud tööle. Teise kvartali küsitlusperiood oli aprilli lõpust juuni alguseni ning sel perioodi küsitleti 350 reisijat.

Tallinna lennujaam paikneb reisijate üldise rahulolu tulemusega 4.58 teiste kvartali Euroopa arvestuses endiselt 4. kohal (muutus +0.02 punkti). Kokku osales teise kvartalis ASQ uuringus 87 Euroopa lennujaama.

Suurim muutus võrreldes esimese kvartaliga oli reisijate hinnangul seotud pikenenud check-in järjekordadega (-0.26 punkti). Küll aga ei ole pikenenud järjekorrad jätnud märkimisväärset jälge rahulolule check-in teenindusega ega ka lennujaama üldisele rahuolule. Julgestuskontrolli esimese kvartali tavapärasest veidi madalamad tulemused on teises kvartalis taas tõusule pööranud ning rahuolu julgestuskontrolli teenusega on jõudnud tagasi oma tavapärasele väga kõrgele tasemele. Samuti on teises kvartalis paranenud rahulolu kommertsteenusega.

Kuigi teises kvartalis langes 5% reisijate üldine reisile minemisega seotud kindlus, oli endiselt rohkem kui 86% rahul Tallinna lennujaamas kasutusele võetud ohutusmeetmetega. Reisijate hinnangul on Tallinna lennujaam ka üks puhtamaid reisiterminali terves Euroopas (4.63).

ACI ehk Airports Council International on rahvusvaheline lennujaamade ühendus. ACI esindab lennujaamade huve ja seisukohti ning annab soovitusi tagamaks lennujaamades ühtne ohutuse ja turvalisuse standard.